duminică, 16 noiembrie 2008

Pentru orice exista un inceput!...

Mda, recunosc, sunt o oaie! Din pacate nu am blanita creata si nici nu fac beeheehee, dar... ma comport ca atare! Prin urmare, ca orice oaie veritabila, ma inscriu "pă trend" (cum ar spune unii) si imi fac blog (ca, vezi doamne, fara el nu te poti da destept in zilele astea). Nu mai e "cool" sa stai sa-ti scrii smiorcaielile zilnice cu un pix roz pufos intr-un caiet cu coperti de plus (si lacat pentru garaj) . Acum trebuie sa fie totul transparent, sa afle si ultima oaie din turma frustrarile, parerile, grijile tale. Poate asa e mai usor sa ne ascundem in spatele monitorului si sa evitam sa ne cunostem direct. Fiti sinceri cu voi! Asa e ca aveti in lista de mess "prieteni" pe care nu i-ati intalnit niciodata dar ii considerati mai ceva ca un frate/sora?!

Dar, sa trecem peste teoria cu socializarea ca stiu ca va plictiseste. Apreciez critica constructiva si comentariile pertinente (de altfel, cel mai aprig critic al meu sunt chiar eu), ironia (calitatea celor destepti) si simtul umorului. Deci de acum incolo stiti la ce ma astept de la voi!

Concluzia pe ziua de azi e ca sunt o oaie internauta, ca am stat o ora sa cuget adanc la ce as putea scrie la capitolul "introducere" (am zis sa nu va iau tare din prima) si ca astept cu nerabdare sugestii si reclamatii.


Niciun comentariu: