luni, 17 noiembrie 2008

Exodul neuronilor

E uimitor cate lucruri iti trec prin minte atunci cand ar trebui sa iti mobilizezi toti neuronii pentru a intelege o problema stupida de economie! Puteam sa jur ca daca mai exista un subpunct eradicam foametea din Africa. Asadar pe parcursul primelor 3 subpuncte mi-am facut planuri de vacanta, am stabilit ce cadouri sa iau de Craciun, am facut planuri de redecorare a camerei, am... hmm cam orice altceva inafara de economie.

Mda, cred ca e inutil sa precizez ca nu am priceput nimic din minunata "elasticitate incrucisata", ca se asterne ceata cand vine vorba de tocit niste definitii fara cap si fara coada.

Evident, in acelasi context, incercam sa mi-i imaginez pe profii mei in perioada studentiei. Oooo daaaa... stau si rad ca "sfleca" (prietenii stiu de ce) in păpuşoi. E o imagine efectiv "delicioasa". Ma intreb ce faţă avea profu de micro cand a avut parte de prima încrucisare :))) ... o fi fost cu cineva de prin smârcurile Vasluiului...

Eh radeam, glumim, ne veselim dar, pana miercuri trebuie sa invat sa fac coliva... Doneaza cineva grau?! Hai fie-va mila!

Niciun comentariu: