joi, 2 aprilie 2009

O gura de optimism

Afara este primavara si soarele e sus pe cer. Cam asa imi incepeam clasicele compuneri din cls a IV-a... De abia asteptam un moment in care sa rescriu fraza :X. Mi-e pofta, da mi-e pofta rau de tot... de mare, nisip, scoici, valuri, miros de sare si porumb fiert. Am fost azi o tura prin botanica. Am stat pe "popă" (casa de apa, pentru necunoscatori) si am ajuns... la mare. Eram pe dig si valurile bateau incet, spre deosebire de briza care imi ravasea parul, dar nu era nimic, avea grija bitu sa il aseze dupa ureche. Soarele lasase o dâră se sidef pe apa si parca simteam cum se lipeste bronzul. O raţă măcăie obraznic si se pierde mirajul. Din tot visul frumos rămân doar cu bitu si cu pofta de mare.
................................
Nisipul sa fie ud
Iar marea un pic amara
Nisipul sa zgarie lin
Iar marea sa fie murdara.

Vrei soare, soare iti dau
Sau pielea ti-e ruda cu luna
Pe stanci daca vrei te sarut
Sau in apa...mi-e totuna.
.................................
Parca sunt un copil mic care bate din picior cand vrea o bomboana :)) TREBUIE SA AJUNG PE O TERASA LA MARE, SA PIERD VREMEA PE PLAJA, SA MA IMBAT SI SA CANT :))Trebuie sa ma intep in mizeria de pe plaja, sa dorm intr-un asternut de hotel care ascunde mai multe decat as vrea sa stiu, sa mananc la cantina pilaf cu aroma de pui, sa dau 10 lei pe un papusoi, sa ma spele marea si sa ma murdareasca sarea....

SHHHTTTTT taci si asculta, auzi si tu?!... un pescarus :X, ah ba nu e o cioara...

Niciun comentariu: