joi, 8 aprilie 2010

Propriul meu fus orar

In ultima vreme primesc, tot mai des, invitatii in oras la ora 12 :-|. Oameni buni voi nu aveti nimic de facut in timpul zilei? Eu, una, nu pot sa lucrez seara, noaptea, daca apune soarele gata si cu treaba. Deci, daca ies la 12 toata ziua e frecata. Buuuun, hai ca se face o concesie, cica iesim mai pe seara... pe la 15 :-|.

Ceva nu e inregula. Ori eu sunt ciudata si mi se pare ca 12, 15 sunt ore total nepotrivite de pierdut vremea prin oras, ori restul lumii prefera sa piarda vremea ziua si noapte sa se streseze cu treburile importante... Ca sa nu mai existe discutii... behold... propriul meu orar:
Dimineata: pana la ora 13, program de trezire, mancare, curatenie etc.
Pranz: 13-17, program de treburi serioase :))
Dupa amiaza: 17-19, in principiu same stuff
Seara: 19-23, "ieseala" ;))
Noaptea: dupa 23, program de voie.

Sooo, people, nu ies la plimbari prin parc la 12 8-|, iar mai pe seara nu e 15 8-|...

Very frustrating :-W

Un comentariu:

rzv spunea...

thăăăă ... zile cristina :))