vineri, 13 noiembrie 2009

Long time, no see...


Tavy-Nopti de mai
Asculta mai multe audio Muzica

Hmmm, da, cam long time, suficient de long incat sa ma gandesc daca mai are rost sa mai scriu ceva. Adica, cui i-ar folosi?! Poate mie?! Dar de ce sa scriu pe blog cand am atata maculatura in casa... Chiar asa?! De ce un blog? Poate pentru ca e mai "secret" decat daca as mazgali ceva pe o foaie aruncata la intamplare, poate ca imi doresc ca cineva sa citeasca, poate ca imi doresc sa arat altceva, poate ca imi e mai usor cu tastatura decat cu pixul...

In fine, au trecut 6 luni de cand nu am mai deschis pagina... 184 de zile in care as fi vrut sa zic ca s-au intamplat multe... Eh nimic marcant, doar fabulatie asa ca nu am sa ma apuc de povestit.

Mi-e dor si e ciudat. E ciudat ca nu mi-a fost dor pana in clipa in care am stiut ca nu o sa-l mai vad niciodata. Ma mai gandeam la el si inainte, ma intrebam oare ce mai face, pe ce fata a mai vrajit, cum se descurca cu masina, ce mai face fratele lui, de abia asteptam sa ii arat ca am invatat sa conduc si sa fumez narghilea, sa-l cert ca a disparut fara nicio explicatie. E ciudat cum mi-am adus brusc aminte ce rol a avut in viata mea (sau eu in a lui). De multe ori m-am intrebat daca am dreptul sa ii fiu la capatai. Habar nu am, cine naiba poate sa imi mai raspunda acum? Eu, totusi, ma incapatanez sa il vizitez chiar daca stiu ca nu ma astepta acolo... Cum Dumnezeu sa vorbesti cu o piatra?! Totusi e cel mai aproape loc de el.... Si iata-ma iarasi vorbind de Alex....

Un comentariu:

Alexutza spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.